dina's storylineʕ•ᴥ•ʔ: Can You Make Me SMILE?

#FANFIksi Refresh Author Stuff buddies

Can You Make Me SMILE?

Auto Like Facebook
Pacak dak kamu kamu ni buat aku senyum :'( .ngapolah setiap barang/benda segalo macem yangaku senengin pasti ngilang tulah T^T.Aku? iklas, tapi yo caktulah nyesek :(. Salah satu nyo twitter.Akun twitter nilah yang dak ikhlas dio hilang.Misalnyo ado uong ngomongin "kan kau ado e-mail jadi biso di reset lagi password twitter kau?" Nah itulah,lah bekali kali aku ngeliat inbox di email aku... ternyatonyo sudah digenti email aku,twitter yang lama :'( Bukti:
Ctrl+click Image for large
Nah setelah aku nak ngereset itu lahsudah dari sebagian... tapi kalu nak ngonfirmasikenyo ado pada bagian email baru #tsah :(

Sebenernyo apolah tujuan kau tu ngenti semua bio,ava,tempat,header etc awak kau jarang nge twett!


Aku inget samo tempat tu ngapolah ye mau digenti nian ye? ado nostalgia pulok dibelakang tu.Tempat aku tu cak ini sebelom diganti oleh anak peler tu : US1244 blah blah... nah aku tu pertamo nyingok tempat tinggal akun twitternyo cowok yang aku galakke :D ruponyo nyetel tempat itu di ubersocial.Ye ahirnyo pacak aku sesuai lokasi,Dan ahirnyo tu bb aku rusak ntah ngapo... jadi yah caktulah (one day) aku mau ganti tempat aku di ID,Palembang.tapi aku dak galak ngentinyo.. kareno itu kenangan bb aku yang dulu samo lanang yang  buat aku tekeleper keleper itu..Tetapi tempat tinggal itu digenti secaro mentah mentah dijadikennyo tinggal di "WORLD"

Disitu aku tenanges :'( .

Bestu aku ngejek" lah ngomong jorok demi napetin akun aku kembali... tapi idak dibalesnyo..tapi dio ngenti bio...ngenti bio katonyo akun nyo diriku -_-



Siapo dak kesel? uong hyper calm kayak aku be pacak emosi gara ngeliat itu! setelah aku nyingok namo akun twitter aku di bio musuh buyutan aku ku genti user aku kayak user aku yang dulu @dina_fazira berobong semua blogku pada @dina_fazira semua

Twitter jadul aku be digenti jadi fanspage.. yaallah -_- ketaro dio ngefens samo aku! Katonyo... followers banyak itu gara gara dio... awak gara" aku aku tu ngebesai followers 2 tahun... dibilangnyo dio yang ngebesai cuma 5 menit dew :3

Kalu kamu dak percayo itu twitter aku yang dulu liat twitpic nyo muko+art trade aku galo disano

Following? diunfoll nyo galo! is jijik nian aku! padahal aku lah mentions ke ayuk" yang saru follback tapi dio ngefollow aku kato ayuk" mayoritas bilangin ini "din jgn unfoll lagi yah ;)" nah tulah aku tu nak mentions lagi ayuk" tu make twitter baru aku takutnyo agek aku tecugak nambah tekelek SKSD lagi :(

Yosudah! twitter yang nehack aku:
please yee sesiapo yang ngefollow dio,, harap di unfoll..
Maacih ^^

Tidak ada komentar: